ndb001B

Chcesz wciągnąć się w bieganie?

Ubierz buty, załóż słuchawki, a ja Cię zdopinguję i poprowadzę - z treningu na trening.

Pierwsze kroki w bieganiu zwykle są najtrudniejsze, ale Twoje wcale nie muszą takie być.

Chodź, zrobimy je razem 🙂

 

Zobacz, jak to działa:

Co mówią o NdB słuchacze?

Po tygodniu od startu Nagrania ma już ponad 100 osób - jakie są ich reakcje?

jak zacząć biegać

Czy masz tak, że...

jak zacząć biegać

Wraca do Ciebie myśl o bieganiu, ale żaden dzień nie jest dobry, żeby zacząć?

Screen Shot 2020-09-30 at 6.55.32 PM

Coś w Tobie chce spróbować tego sportu, a coś mówi, że nie masz na to czasu i energii?

Screen Shot 2020-09-30 at 10.17.19 PM

Czujesz mętlik w głowie i przytłacza Cię ilość biegowych wskazówek z przeróżnych źródeł?

Stworzyłam nagrania, bo...

  • chcę Ci pomóc zacząć od razu - dlatego zasada nr 1 mówi, że nagrań nie można słuchać w domu 🙂
  • mogę uprościć Twoje początki, opowiedzieć Ci o tym, czego nauczyłam się przez lata i zrobić to w lekkiej formie luźnej historii
  • wiem, jak wygląda od podszewki amatorskie bieganie - łączone z szeroko pojętym życiem - i mówię, jak faktycznie jest dodając Ci przy okazji trochę kopa

Posłuchaj fragmentu przykładowego odcinka treningowego!

Przygotowałam dla Ciebie:

nagrania do biegania motywacja

Nagrania mają w sobie coś wyjątkowego, bo są...

  • innowacyjne - nie czekasz na motywację, nie szukasz jej w książkach czy w sieci - działasz i po drodze dowiadujesz się coraz więcej
  • kompleksowe - dostajesz doping, lekko podane informacje i treningowe wskazówki; praktykę i teorię
  • maksymalnie uproszczone - przekazuję Ci tylko to, co jest ważne i ciekawe dla biegacza - amatora
  • wciągające - czas przy podcastach mija inaczej: przyjemniej, szybciej
  • wspierające - czujesz się, jak podczas biegania z towarzystwem - na dodatek nie musisz odpowiadać na pytania i możesz spokojnie zająć się oddechem 🙂
  • łatwe w obsłudze - masz je zawsze pod ręką w telefonie, podobnie jak e-booka
  • długodystansowe - otrzymujesz  gotowy plan na aż 16 tygodni, co z mp3 tematycznymi daje Ci aż 5 miesięcy towarzystwa na treningu!
  • nakręcone pasją - dzielę się z Tobą moją wielką, biegową miłością pielęgnowaną przez całe 17 lat!

Zobacz więcej!

Screen Shot 2020-10-01 at 3.16.00 AM
Screen Shot 2020-10-01 at 3.15.45 AM
nagrania do biegania

Jeśli jeszcze się nie poznaliśmy...

Dusza wolna i nieco dzika, zakochana w słowach mimo ścisłego umysłu. Biegam równo pół swojego życia i oops, już stuknęło 17 lat...

Ruszyłam z blogiem RunwithMum.pl krótko po tym, gdy zadebiutowałam jako mama. Chcąc połączyć zajawkę na pisanie z tą na sport. Miesięcznie czyta go około 10tysięcy osób.

Zegarek kupiłam jako prawdopodobnie jedna z ostatnich biegaczek w Polsce 😉 Nowy rozdział. Z biegania wpadłam w trenowanie biegania, choć wciąż amatorsko i głównie dla rywalizacji + przyjemności.

Startowałam wielokrotnie na wszystkich popularnych dystansach od 5km (20:30) do maratonu (3:23). Wcisnęłam pauzę, gdy nagle z mamy jednego dziecka stałam się mamą trójki 🙂

Przeprowadzka do Colorado w USA przyniosła mi nowe cele: zrobiłam 1/2 Ironmana, a niedawno zajęłam drugie miejsce wśród kobiet w ultramaratonie TommyKnocker 12h po Rocky Mountains, gdzie biegłam niemal 12 godzin pokonując 75km.

Jestem też psychodietetykiem certyfikowanym przez Institute for the Psychology of Eating, autorką przewodnika po emocjonalnym (nie)jedzeniu #EMOCJEM. Oddycham w terenie, kocham książki i zmęczenie, głowa pęka mi notorycznie od nadwyżki pomysłów, ale wybieram głównie te, które mogą sięgnąć gdzieś dalej poza mnie.

Tak jak ten.

Wybierz pakiet najlepszy dla siebie

FAQ

Jak działają nagrania? Muszę je ściągnąć na telefon?

Nie – wszystkie odtwarzasz przez darmową aplikację do podcastów. Dzięki temu masz je zgrupowane w jednym miejscu i możesz ich słuchać nawet, gdy wygasi się ekran lub gdy masz ochotę skorzystać z innej aplikacji w tym samym czasie.

Jeśli korzystasz z Androida – zainstaluj Podcast Addict.
Jeśli masz iOS – Podcasts App.

Podcast jest tajny i link do niego posiadają tylko osoby, które kupiły Nagrania. W e-booku dokładnie pokazuję, jak dodać audycję do swojej aplikacji na telefonie.


Czy muszę słuchać nagrań w określonej kolejności?

 

Możesz je mieszać na parę sposobów – więcej tłumaczę w e-booku.
Nagrania tematyczne możesz słuchać w dowolnej kolejnosci, ale zacznj od odcinka 0, a potem 1 – o nastawieniu. Dalej wszystko zależy od Twojego nastroju 🙂

Nagrania treningowe są ułożone w logiczną kolejność, progresując obciążenie, dlatego nie powinno się ich mieszać.

 

Dla kogo nadają się nagrania? Jaki trzeba mieć poziom?

 

Nagrania muzyczno-treningowe przeznaczone są dla osób na początku biegowej drogi lub takich wracających do tego sportu po przerwie.

Właściwa część treningu (poza rozgrzewką i rozciąganiem) trwa od 30 do 45 minut. Treningi zakładają przeplatanie truchtu marszem, ale podaję też wersję dla osób bardziej zaawansowanych – marsz zamieniamy wtedy w bieg, a odcinki biegowe robimy nieco szybciej.

Nagrania tematyczne to dużo skondensowanej wiedzy na temat m.in. motywacji, treningu mentalnego, organizacji, odżywiania, startów w imprezach biegowych, błędach, nastawieniu i paru innych sferach biegania – skorzystają z nich również osoby, które już biegają, ale czują, że chciałyby rozszerzyć wiedzę w tych tematach.

 

Czy mogę przygotować się z Nagraniami do 10km/półmaratonu/maratonu?

 

Nagrania treningowo-muzyczne są przeznaczone dla początkujących, zakładają treningi po 30-45 (nie licząc rozgrzewki i rozciągania). Jeśli Twój poziom jest wyższy i od jakiegoś czasu już trenujesz, polecam Ci pakiet srebrny - nie zawiera nagrań treningowych, lecz jedynie tematyczne. Możesz w nich znaleźć informacje o np. niuansach startów w biegowych imprezach, treningu mentalnym, często popełnianych błędach. Plan treningowy możesz ułożyć wtedy u trenera (podaję Ci namiary w e-booku na jednego z nich) lub, w wersji ekonomicznej i bardziej samodzielnej, z książki pt. "Bieganie metodą Danielsa".

 

Jak często odbywają się treningi?

 

Proponuję Ci, żeby biegać trzy razy w tygodniu, a czwarty dzień przeznaczyć na choćby 15minut ćwiczeń na core stability i/lub mobilizacji – przykładowe odnośniki do filmów podaję Ci w e-booku.

 

Co, jeśli przesłucham wszystkie odcinki i chcę kontynuować treningi?

 

Możesz biegać rekreacyjnie, po swojemu lub progresować plan. W tym przypadku skorzystaj z książek o treningu, które podaję Ci w e-booku lub zacznij pracować z trenerem – namiar również czeka w e-booku.

 

Co mam zrobić, jeśli pojawią się wątpliwości, pytania?

 

Łap mnie na mediach społecznościowych – Instagramie lub Facebooku pod runwithmum lub pisz na grupie na Facebooku Nagrania do biegania – jest nas tam dużo więcej; możesz też znaleźć wsparcie od innych osób 🙂

 

Kuszą mnie Nagrania, ale mam wątpliwości, czy to dla mnie.

 

Jeśli po 14 dniach słuchania i trenowania uznasz, że nie chcesz kontynuować – napisz proszę na natalia@runwithmum.pl wraz z krótkim uzasadnieniem, a zwrócę Ci pełną kwotę.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites
Hello! Chcesz pogadać lub o coś zapytać?